Välkommen skorv

Coolast i Luleå!
Tyra är här redo att hjälpa mig med simmarna på dagens simträning.
Fast även denna träning passade hon på att sova sig genom.
Varmt, fuktigt och mycket ljud är förmodligen något hon känner igen.... =)




Freddan är sjuk. Därför är Tyra med mig 24/7. Konstant. Vi sitter ihop.
Han har feber och är risig så vi vill inte att han ska vara nära Tyra...

Skorven är här!
Och med den kommer salvan som KLETAR ner håret.
Tvättar och tvättar håret för att få bort den, men det är inte lätt!
Inte alla som är såhär nöjd med kletsalva i håret...




Jag har jobbat två förmiddagar.
När man är in och jobbar känns det på nåt sätt som att man aldrig har vart borta!
Men det kändes i alla fall helt ok att gå in å jobba lite!

S-svall i morrn om Freddan är piggare...

Nu Superstars!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Kristoffersson

Så go hon är lillskruttan! Jag tycker att ni ska åka till sundsvall den 21-23e oktober onsdag till fredag! Då ska jag dit! Vill se henne =) puss på er

2009-09-23 @ 23:52:50
Postat av: jenny westberg

Vilken glad och söt liten tjej!!! :)

2009-09-24 @ 08:31:39
Postat av: Verran

kristoffersson... vi ÄR i Sundsvall då!

jag är där hela den veckan för freddan är på utbildning i halmstad.

så då kan vi seeeeees! kul!



puss

2009-09-24 @ 09:16:12
Postat av: Kristoffersson

JAAAAA vad glad jag bli! =) Underbart! You made my day! jag får äntligen se henne!

2009-09-24 @ 15:39:19
Postat av: Ida

Skorv? Vad är det? Hittar du på eller talar du sanning? Jag kan ju inget om sånt här... =)

2009-09-24 @ 16:15:13
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Mormor

Skorv är sånt som barn får på huvudet. Som typ vit beläggning. Veronica hade också sånt på skallen när hon var liten. Men hon hade inget hår och var fet och såg ut som "tjockisen utan hår" i Familjen Adams.

Jag tycker Tyra är väldigt lik sin mormor, vad tycker ni?

Puss

2009-09-24 @ 17:12:43
Postat av: monica

Snygga tjejen!

Ni är alltid välkomna in på mat eller fika eller bara en kram om det passar när ni passerar på väg till el från Svall.

2009-09-24 @ 17:23:33
Postat av: Kristoffersson

Nä Maggan jag tycker hon är söt ;)

Veronica: Verkar som vi ska va hos Kattis då på onsdag kväll den 21a eller vad det blir. Om hon lyckas byta bort sitt jobbpass då. Isf fixar jag lite plockmat och gotta så kan väl alla komma dit? =) Åh hoppas hoppas, jag längtar ihjäl mig nu. Så glad att du ska va hemma då!

2009-09-24 @ 21:17:50
Postat av: Ida

Haha. "...men hon var fet och hade inget hår". Haha. Vilken underbar mormor.

2009-09-26 @ 00:38:20
Postat av: Jack

Grym Blogg =D

Händer idag ;)

2009-09-26 @ 16:39:45
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0