Den inte helt ovanliga frågan bland småbarnsföräldrar...

...hur hinner man med sig egentligen???




Det går dagar då jag inte träffar Tyra... inget alls.
Jag blir besviken då ungen tar sovmorgon och inte vaknar halv fem för då får vi inte våran morgontid tillsammans.


Jag är glad att jag har ett jobb där jag jobbar kväll ibland för då hinner jag vara ganska många timmar med henne på förmiddagen. De dagar jag jobbar dag är jag hemma runt halv sex och hon lägger sig ju vid sju.
Och om jag dessutom har något efter jobbet som tex simträning då hinner hon lägga sig innan jag är hemma.

När hinner man städa?
När hinner man strosa på stan?
När hinner man träna?
När hinner man blogga?

Får njuta extra mycket av den tid vi har tillsammans!!!

På jobbet går det jättebra och jag trivs verkligen. Börjar komma in i allt nu och jag känner att jag njuter av att jobba och göra lite nytta!
Sen har jag tokinspirerande kollegor som bara bubblar av kreativitet (fast på lunchen får man slappna av Frida).





Trevlig Valborg! Bränn er inte på elden =)

Kommentarer
Postat av: Karin Elfving

Jag tycker inte ens jag hinner med med bara mig sjalv, en partner och ett jobb att tanka pa!

2010-04-29 @ 22:20:34
Postat av: FRida

jag ska..=)

2010-04-30 @ 05:35:53
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0