Hemma i Sverige!

Sitter på Arlanda och väntar på planet till Luleå, snart hemma nu!

Har inte orkat blogga nåt de senaste dagarna i Thailand... har njutit av mina sista dagar som mammaledig.
Nu är det över.
Eftersom det är helg och röda dagar så är jag ju ledig tills tisdag men 1 april har passerat och jag har BÖRJAT JOBBA!

Känns skitkul och spännande att börja jobba, har en stor utmaning att ta mig an...
Det som känns och förmodligen kommer kännas mer sen är att jag inte kommer träffa Tyra lika mycket =(


Uppdatering kommer nåt i helgen om de sista dagarna i Thailand.
Railay beach var vackert och jag fick dyka till slut. Lite dålig sikt så dyken var inte så bra som de kan vara, men det var skönt att bara vara där nere..
En havssköldpadda (stor) och en leopardhaj som vi nästan var framme och tog på (den sov) förgyllde i alla fall dyken.

Vi åker till Freddans föräldrar ikväll.
Vi väntar ju på att Tyras kusin ska titta ut (den skulle ha kommit den 27:e).

Kändispoäng just... Kitty Jutbrink!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0