Möt kusinen...

... som inte riktigt fått nåt namn än, men det väljs mellan tre fina så det blir bra vad de än väljer!
Han är så söt och så liten, även fast han vägde 4,3 då han föddes för en dryg vecka sen!





Vi var hem till Daniel, Marita och kusinen och grillade och njöt ute i solen i söndags.
Även Maritas föräldrar var där.
En mysig dag!


   




Blir inte lika mycket bloggande nu som då jag var mammaledig.
Funderade på att lägga ner bloggen men ni får lite bilder och lite info då och då... kanske inte varje dag och ska inte känna nån press att blogga...



Det går bra på jobbet. Jag lär lär lär lär mig massor.
Den största delen är ju trots allt instruktioner på jobbet och det har jag hyffsad koll på även fast jag har massor att lära vilket jag kommer göra allt eftersom.

Men sen är det massor som jag lär mig varje dag så jag är TRÖTT.
Så jag var extra glad när det var "min natt" med Tyra och hon sov hela natten!!!
Tack darling!


Jobb 12-20 ikväll!

Kommentarer
Postat av: bohman

Nej lägg inte ner bloggen, jag är ofta inne och läster även om jag inte kommenterar så mycket. Men det är så kul att se lite bilder på Tyra och höra vad ni har för er. Det klart att du inte behöver blogga varje dag! Jag och Agnes ska åka till Matfors i eftermiddag, har inte träffat gänget sedan Wilda fyllde 3. Kommer ni hem något frammöver?? Kram

2010-04-13 @ 08:45:10
Postat av: Jag

jag är in på christians blogg och kikar också =)

vi kommer i alla fall hem för semester veckan efter midsommar nå... jag funderar på att komma hem en helg i maj men jag vet inte riktigt än...

kul med matforsbesök =)

kram på er!!

2010-04-13 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0