Trosjakt!

Clique boxertrosa!




Jag har kanske 10 såna här trosor.
De är grymt sköna, går ner över hela röven och sitter där de ska... då de inte är sjukt urtvättade som typ alla mina är nu.

Tänkte unna mig ett gäng nya sköna från Team Sportia.
Men då har de slutat med dem!!! Jag vet inte vart mer de säljs...?
Har även försökt beställa från Sportringen men där var de utsålda!

Köpte nå andra boxertrosor från Lindex men de var inte lika sköna.
Jag vill ha ett par trosor som går ner en bit över röven och sitter åt där. Alla slutar ju mitt på röven och glider omkring...

TIPS NÅGON???


Byyye

Kommentarer
Postat av: Yvve

Hej! Det kan tänkas att de finns i en butik här i Vemdalen!! Jag vet att de säljer kläder av märket Clique och även underkläder. Ska kolla så fort jag får tid över, vilken storlek vill du ha? =) Kram

2010-04-14 @ 23:03:18
Postat av: Jag

ja kolla gärna!

tror de är dubbelstorlekar så 38/40 i så fall.

köp typ 6 par i så fall...

TACK!

2010-04-15 @ 06:41:46
Postat av: Sofie

Vet att det är Torsten Jansson som har ett outlet i kostaboda som äger märket och att dom har fabriksutförsäljning där. Kan tänkas att dom har dom kanske. OM du vet någon som skall dit. =) vet inte hur villig du är att jobba för dom. Kram



http://www.kostaoutlet.se/index.php?id=152

2010-04-15 @ 12:05:26
Postat av: FRida

De finns skitsköna trosor på veromoda för 129:- för 5 st

2010-04-16 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0