No jävla subject

Nu ska vi se... inga nya bilder på kameran, inget intressant att berätta, mest bara jobbat hela veckan...
Är det nån idé att jag bloggar alls?


Kan i alla fall berätta det stora nöjet att jag fick se Happaranda och IKEA som ligger där igår.
Frida och jag var där och handlade nya möbler till gymmet.
Frida var visst IKEA-mästare. Hon suckade åt mig flera gånger... när jag inte visste hur man handlade mat, när jag frågade dumma frågor och när jag blev less på IKEA ca 30 sekunder efter att vi gått in!

Men fint är det i alla fall på gymmet nu!


Freddan jobbar så nu är det lösgodis från Candyworld i Happaranda, Paradise Hotell Danmark och ett glas rött som gäller!

Trevlig helg. Kaaanske bjuder på en bild eller två från helgen på söndag. OM ni ca 40 läsare som tydligen är så dum att ni läser bloggen varje dag fast jag inte uppdaterar kunde skriva nån liten kommentar...

Bye

Kommentarer
Postat av: Freddan

Verkligen en smickrande "sista-rad" till alla dina trogna läsare, Christer, Mamma, Syrran, Aro, mfl mfl.. ;)



Vi kan ju iaf berätta att Tyra varit på 1 års- (13måndaders-) kontroll i veckan. Där hon mätte in på 80.5 cm och vägde in på om jag inte minns fel nu dryga 11.3 kg. Vår lilla dam börjar bli stor.



Premiärturen med Kånken är även avklarad. Med väskan packad med vattenflaska, frukt och blåbärspannkaka begav vi oss ut för att upptäcka världen. Ca tre meter utanför dörren stannar Tyra med sin gåvagn för att göra ett seriöst försök att ta av sig ryggsäcken. Med lite hjälp av mig så hamnade den sedan i gåvagnen och vi fortsatte vår upptäcksfärd, i ytterligare uppskattningsvis 27 m innan den var dags för att äta lunch vid lekparken.



ps. Jag ska försöka bli bättre på att ta bilder så du har något att blogga om. Puss

2010-08-28 @ 06:48:54
Postat av: FRida

Jävla IKEA amatör! :P

2010-08-28 @ 06:50:27
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ser framfor mig att hojdpunkten med Haparandabesoket for din del var att besoka godisaffaren dar.. Hade de andra sorter an i Lulea? Hur manga kilo kopte du? Vad var godast? =) Puss

2010-08-30 @ 19:10:34
Postat av: Jag

helt rätt soffan! de hade typ ALLA sorter... största godisaffär jag sett, fast inte det färskaste tyvärr... men det är ju gott ändå ;)

2010-08-30 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0