Bakispizza?

Känns som att jag är bakis, och så åt jag just en halv pizza.
Men jag är inte bakis, jag hade magsjuka igår! Fint sätt att avsluta julhelgen =(

Vi skulle åkt söderut till Svallet idag, men snöstorm satte käppar i julet. Hoppas vi kommer iväg i morrn.
Jag sitter just nu ensam i läggan, Freddan och Tyra är i Sävast. Det skulle komma massa släktingar idag så jag kände att jag ville hålla mig undan och orsaka så lite smitta som möjligt...


Julafton var jättemysig!
Vi var och badade på Nordpoolen på dagen och sen hem och mys med god mat (massor av mat) och julklappar!
Mycket fina klappar delades ut!

Tyra var först lite rädd för tomten men till slut fick han både kram och puss!

Kameran med bilder i Sävast så det blir en annan gång...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0