Badbrud

Tyras nya grej för dagen är att åla fram till nåt i lagon höjd, greppa tag och dra sig upp på knä...
Kan berätta att det har slutat i tårar MÅNGA gånger redan idag och klockan är bara 12.30...
Hon vet som inte vad hon ska göra då hon står där på knä och slår ofta huvudet i det hon tar tag mot.


Blev inget bad igår (på simhallen) för Tyra är snorig och hostig!
Så bad i baljan idag istället, skönt nu när hon kan sitta själv i den!


Bäst man tar det lilla lugna och håller i med ena handen....




Äh, det här går ju kanonbra!!! Jag släpper!




iiiiiiiiaaaaaaaahhhhhh!!!!!




tjohooooooo!!!!




Oj, där höll jag på att tippa, bäst jag håller!




Jag ska jobba ikväll och sedan åker Tyra och jag till Sundsvall i morrn bitti och stannar en vecka =)

Bye


Kommentarer
Postat av: Emma Laiti

Du kan väl hålla utkik om du hittar ett jobb till mig!!Har bestämt att inte plugga till hösten vill börja jobba i stället .........ha det härligt i Sundsvall kram

2010-02-25 @ 16:05:09
Postat av: Johanna

Hej



Denna gång kanske jag kan få bjuda på lunch någon dag som passar?! Kram

2010-02-25 @ 17:57:01
Postat av: Jag

jaså inge plugg emma...? håller utkik!



tyra och jag kommer gärna på lunch nån dag johanna. inte tisdag eller torsdag bara.

2010-02-25 @ 22:10:28
Postat av: Natalie Ehrström

Är Tyra lite rödhårig? tyckte hon såg mer ljushårig ut på andra bilder?!?



Mellan vilka datum är du i S-vall?

Jag åker nämligen upp 9/3 - 13/3..



Kram

2010-02-26 @ 09:39:40
Postat av: a

ååh, va söt (:

2010-02-26 @ 10:12:24
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Jag

Jo hon är rödhårig och har varit sen hon föddes, freddan var också det då han var liten... det ser ut som att hon börjar bli mer blond nu.

tyvärr åker vi upp igen den 5 mars... trist!!!

2010-02-26 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0