Hemmagym!

Min kompis Sabina har ett "dressingroom".
Ni som känner Sabina vet att hon har mycket kläder och framför allt många par skor!
Fint rum, med ordning på kläderna, speglar osv... Väldigt Sex and the city... =)


Jag vill också ha ett rum över att göra nåt med. Jag skulle göra ett litet gym.
En crosstrainer eller en cykel, en pilatesboll, en medicinboll, lite hantlar och en yogamatta som man inte behöver rulla ihop.


   


Ibland vill man träna men vill inte åka iväg.
Jag prioriterar ju helt annorlunda sen Tyra kom, har jag jobbat hela dan vill jag HEM så jag hinner träffa henne innan hon ska sova... ska man sen då åka iväg vid halv åtta för att träna? Ibland kanske... men de dagar man inte ids så kan jag gå in i mitt hemmagym.

Visst ibland är det skönt att just åka iväg för att få lite egen tid, men de dagar man inte behöver det...

Nu vill jag ha hus så jag kan fixa mitt gym!
Ni kan få komma och träna hos mig om ni vill =)


Tyra är hostig och gnällig idag, börjar grina för minsta lilla... =(

Bye

Kommentarer
Postat av: Maria T

du skulle behöva bo hos oss då med andra ord ;)

kan lösa ett träningskort också.. i priset ingår bastu med tillhörande dryck efter träningspass :)

Tack för idag btw.. trevlisch!

2010-02-23 @ 19:22:41
Postat av: Jag

låter trevligt =)

vad då har ni gym...?

trevligt idag ja, men vad betyder btw...?

2010-02-23 @ 21:31:42
Postat av: Natalie Ehrström

vi har ett rum med surfutrustning (segel, brädor och master), man skulle kunna kalla det ett surfrum. Låter ju fräckt och bra, men bör kanske tillägga att det är i vårt sovrum. Alltså väggarna har uppsatta hyllor och på ena sidan sängen står det lutat 3 stora kolosser till surfbrädor. kanske inte lika hippt längre:)



Vill ooooxå ha större, en fyra eller ett hus

2010-02-24 @ 11:27:26
Postat av: Jag

låter ju spännande... kanske inte i sovrummet bara ;)

ett hus hade vart TREVLIGT!

2010-02-24 @ 15:19:56
URL: http://veronicabergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw.. by the way... internetskadad och försöker hålla mig ungdomlig..haha... jopps vi har ett litet gym.. skivstång med vikter, boll, matta och crosstrainer.. bara de fria vikterna som saknas.. :)

2010-02-24 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0