Kan inte sluta titta...

...på senaste säsongen av amerikanska Bachelor.
Varje avsnitt är drygt 80 minuter. Nu finns det bara ett kvar på tv-dome sedan får jag vänta en vecka mellan varje avsnitt =(



Vi har vart i Sävast hela helgen eftersom Stina och Björn har vart här!
Haft jättemysigt med bad, slappa och god mat! Vi firade även att Stina blev 24 år!
Bilder kommer...


Tyra är GNÄLLIG idag.
Hon var uppe redan fem i morse så det kan väl vara det att hennes dag inte började så bra... jag måste hålla henne hela tiden annars är hon så jäkla missnöjd!
Nu sover hon en andra gång för idag så förhoppningsvis är hon piggare då hon vaknar!


Grattis till mitt gudbarn Wilda som blev tre år i söndags! 
Fatta vad fort tiden gått, tyckte att det nyss var dop för henne... nu är hon storasyster och allt!
Synd att jag inte kunde fira med dig gumman men vi ses då Tyra och jag kommer hem!

Lånade en bild från Marias facebook!




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0