Vuxenoverall

Stressade ut till Kallax i morse för att hinna med DIREKTFLYGET till S-svall.
Skulle bli försenat från att starta 08.00 till 10.00...ok.
Nähä, då ställde de in det!

Bokades om så jag flög ner till Arlanda, var där halva dagen och landade sedan i Sundsvall 15.30 (istället för 09.00).
En dag på resande fot då man inte planerat för det blir skitjobbig, särskilt med en liten dam på 7 månader.
Inget kallt att äta som typ fruktyoughurt och så till damen, ingenstans att sova och bara allmänt bökigt!

När vi väl landade i Sundsvall med en trött dotter och en trött mamma så kom inte barnvagnen och där i ligger även overallen (inte min då utan damens).
Hoppas den kommer i morrn, jobbigt att gå ut utan barnvagn och overall...

Ska i alla fall försöka få ut nån form av ersättning!!!

Vuxenoverall....




Ikväll har vi slappat, ätit gott och kollat OS. Soffan var här och gjorde kvällen lite trevligare.
Nu ska mamma, pappa, Erik och Tyra sova i ett sovrum och jag i ett =)

Hoppas på att hålla mig vaken både andra åket i slalom och curling.
Hoppas även att Tyra tolererar att mamma och pappa tar henne om hon vaknar i natt, för det vore skönt att sooova!

Visst ja! GRATTIS ÄLSKADE FREDDAN SOM FYLLER ÅR IDAG!!!


Sov gott....

Kommentarer
Postat av: FRida

vilken mardröm!

2010-02-27 @ 10:52:10
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0