BlodsockerFALL!

Nya smaker varje dag nu....





I förmiddags gick Freddan och jag (och två arbetskompisar till Freddan) och simmade.
Jag hade ätit frukost men sen dröjde det lite för länge innan jag fick lunch i magen för vi skulle handla på vägen hem och så. Jag får sånt SJUKT blodsockerfall!

Blir helt skakis och jättekonstig. Blir såklart bättre då jag äter men jag känner mig tagen i timmar efter...
Freddan märker typ aldrig av nåt sånt. Han skulle kunna vara utan mat i dagar.


Jag kan köra både 2-timmars och 3-timmars spinningpass och jag kan spendera lång tid i gymmet.
Men simma..... Kroppen orkar men inte knoppen. 30 minuter och 1600 meter sen var jag tokless!
Simmade in och sen simmade jag 10x100 fr.
När man var aktiv kunde tränaren typ säga "bara 10x100 kvar och sen är det klart". Nu känns det som att klarar jag 10x100 så är jag skitnöjd!


Idag har Tyra ätit lasagne och mango till efterrätt.
Hon har även smakat majskrok men var inte så impad!
Och nu till kvällen har halva flaskan bestått av tillägg och andra halvan av välling!

Laddar för Mästarnas mästare nu!!

Bye

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej

Jag vet precis hur det är, särskilt nu när jag ammar så är jag mer känslig. Jag hade samma problem förut, simon fick jämt nat innanför haklappen,köpte en bra på Ikea och sedan var problemet borta. En sån där man drar över armar. den var mindre i halsen.Må så gott . kram

2010-01-13 @ 08:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0