Höftböjartrött!

Vår dator har kraschat.
Var utan dator hela kvällen igår... kände mig totalt ensam utan fejjan och alla bloggar... tragiskt jag vet!

Nu är vi i Sävast hos Ingrid å Svante. Myser och äter gott.



Jag har åkt skidor idag.
Vet inte riktigt hur långt det blev men jag var ute en timme!
Nu är jag totalt slut i högra höftböjaren. Den vill inte vara med alls. Hoppas den är piggare i morrn då Freddan och jag ska åka!


Har en massa vänner som fyller år idag!
Grattis...

Anna E 30 år
Frida 26 år
Alma 1 år

Jag har för mig att det är nån mer....? Vem har jag glömt?

I morrn blir det Frida-party =)

Bye

Kommentarer
Postat av: Petra

Katastrof när datorn sltrular...



Jag själv är helt slut i bägge höftböjarna :-(

2010-01-17 @ 16:44:08
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0