Ska inte nämna kylan i rubriken....

Idag har temperaturen legat på stadiga -29.
Vi tänkte gå en sväng på stan men det kändes onödigt att ta ut Tyra.
Jag är inte rädd för kyla men jag har respekt för den... det har inte folk!

Jag tog bussen för att gå på ett spinningpass och när jag sitter på bussen på väg hem tittar jag mig runt.
Kanske 50% hade mössa. De hade inte tagit av sig den då de kom in utan de hade ingen.
Killen framför mig hade en softshelljacka och jeans, ingen mössa. Som att det var en höstdag i september....


En mamma hade en liten flicka i en vagn, en åkpåse men inte en filt eller nåt!


Ja, jag lägger mig inte i.... MEN KLÄ PÅ ER FÖR FAN!!!


Idag har Tyra ätit en hel burk mat till lunch (en liten men ändå)!
Hon glufsade hungrigt i sig! Det känns som att hon har blivit så stor bara för att hon börjat äta mat!

Aktiv är hon också. Vi har en madrass som hon ligger på men den rullar och trixar hon av...

Hur kom hon in mellan benen...? Hon rullar ju trots allt bara än...




Målet verkade vara att få bita lite på bordsbenet =)



Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är ju underbar! =) och oj vilken fin pyjamas ;)



Puss till er i det kalla, stockholm bjuder bara på -12.

2010-01-07 @ 21:25:36
Postat av: sofie

Hon är ju underbar! =) och oj vilken fin pyjamas ;)



Puss till er i det kalla, stockholm bjuder bara på -12.

2010-01-07 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0