30 år fyller man bara en gång...

Såhär trevligt hade vi på min Sundsvalls30-årsfest!
(Den tredje festen i ordningen)!

Det knäpptes faktiskt inte så jättemycket kort med vår kamera under kvällen, men en del kan jag bjuda på...
Men därför har alla inte ens fastnat på bild!

Det åts! Och alla utom Björn kunde faktiskt äta samtidigt.
Helt sjukt att 20 st var grillade och klar samtidigt =)

 


Sen lektes det ju såklart...
Jeopardy (som Soffan regerade på)
Sega rått spottning (som var jämn)
Och här står de uppställda för finalen....
Taggade!




 







Sen umgicks vi, lekte lite sånglek och drack en del... saft.
Måste ha vart jäst saft för den fick mig att må så dåligt dagen efter =(





Mys i soffan framåt småtimmarna....




Tack alla som kom, och trist för er som var bjudna men inte kom att ni missade en jävla trevlig fest.


Bye

Kommentarer
Postat av: Lina

Rolig fest vare helt klart!!! Saknar er här nere i söder.

2010-07-16 @ 18:48:08
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Yes, gillar att du uppmärksammar min insats i första tävlingsgrenen :) Det var superkul. Saknar er också! Puss

2010-07-16 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0