Eriks student!

Lite bilder från förra helgen då Erik tog studenten i Eskilstuna!




Stolt brorsdotter...




Stolt flickvän....




Stolta föräldrar....




Stolta syskon...



Sen var ju även Sofies familj och Björn och jag där... men när Freddan är ansvarig för kameran så hamnar inte alla på bild ;)


Det här kommer jag ihåg som en av de lyckligaste stunderna i livet =)




Farmormys




"För jag har tagit studenten...." Elva år sen men ändå!




Hemma med sjuk Tyra idag. Hon har haft nästan 40 graders feber och allmänt hängig. Vi tror det är pga tänderna som exploderar ut! Sista dan innan min semester fick man vabba. Freddan jobbar dygn och jag skulle ändå bara jobba halvdag.

Tror hon börjar bli lite piggare, hoppas, hoppas!

Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0