Det kom en taxi...

Ingen kamera, inga bilder.... Inte så mycket att blogga om...

Idag ska Tyra och jag till Matfors. Först lunch och sen bad med Maria, Wilda och Eivin!
Längesen vi badade så det ska bli jätteroligt! På vägen hem stannar vi till hos Helena i stan!

Igår hade vi det mysigt med Maria Ö på lunch. Trevligt ställe det där "Lottas" i Njurunda, bra då man har barn med!
Sedan hann jag förbi ute hos mormor och morfar en sväng innan jag hämtade pappa på jobbet!


Visst ja! Barnvagnen har anlänt!
Den kom vid 20.40 igår med taxi. Nu sover Tyra ute i den så skönt!

Skulle vara trevligt att pigga upp buggan inför sommaren med en annan suflett...
Jag längtar så sjukt mycket till sommaren nu. Tänk att bara kunna lägga ut Tyra i vagnen med en filt kanske och inte bylsa in henne i 14 lager kläder...



BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0