Skitig unge

Nu när Tyra dels äter mat och dels ålar runt på olika golv så är hon konstant skitig!
Jag vet hur skitig bodyn på bilderna är så därför måste jag påkeka det, även fast det inte syns så mycket som det faktiskt var.... ;)





Det här är positionen som ofta slutar illa.... hon ålar sig fram till vardagsrumsbordet, drar sig upp på knä och sen vet hon inte riktigt vad hon ska göra vilket brukar sluta med att hon slår huvudet i bordet...






Idag ska vi bada med Emma och Lowe och sedan jobbar jag kväll!

Ha en trevlig onsdag!

Byyye

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka härliga bilder! Tack för en trevlig lunch-date! vi ses..kram

2010-03-10 @ 09:51:35
Postat av: Jag

ja det var väldans trevligt =)

2010-03-10 @ 10:10:15
Postat av: John

Jag hjälpte karln din idag med Tyra och jag tror att vi höll henne ren mesta delen av tiden. Hon satt till och med i mitt knä i soffan en stund, trots min skräck över att kanske tappa henne. Hon blir bara sötare för varje dag. Ciao!

2010-03-10 @ 23:27:36
URL: http://www.mannbergs.se
Postat av: Jag

frågade freddan i morse varför hennes pyamas var felknäppt.... han skyllde på dig ;)



skojade bara, vad trevligt att ni gillar varann! varför skulle du tappa henne???

sötare och sötare ja, hon är lik sin mor... =)

2010-03-11 @ 08:31:14
Postat av: Karin

Verkligen!!! Mer och mer lik dig tycker jag! Sarskilt nar hon ler pa det dar lite luriga viset

2010-03-11 @ 13:57:09
Postat av: John

Jag vill inte tappa henne men bara för att jag absolut inte får göra det kommer jag garanterat att göra det. Men jag ska göra mitt bästa. Har ju hyfsat bollsinne iaf så att jag kan fånga upp henne ifall och flyger iväg :)

2010-03-11 @ 22:54:08
URL: http://www.mannbergs.se
Postat av: Jag

ja, fånga upp henne bara... =)



det går inte att kommentera på din blogg!!!

2010-03-12 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0