Thailand underbart saklart!



Nej men man skulle val kunna saga att vi har det fett bra!
Stallet vi har bott pa i tre natter, en natt kvar, har vart bra! Kanske lite val mycket svenskar och lite mycket Kanarieoarna. Darfor flyttar vi i morrn till ett annat stalle dar vi ska bo i Family Penthouse.
Vi kommer ha hela takvaningen sjalva med egen altan och jacuzzi.

Maten ar saklart god som vanligt och det ar varmt!
Tyra var lite gnallig forsta dan men nu borjar hon vanja sig vid varmen.
Hon badar i poolen flera ganger om dan och sa sover hon inne da det ar som varmast!

Vi har alla brant oss!

Jag har redan lyckats fatt mitt krakkaos jag hade i Vietnam da vi var dar sist!
Igar nar Emma, Freddie, Mallan och Jeppe kom till oss passade jag pa att stanga in mig i bungalowen och tomma magen... Trist just nar de var har, de drog idag vidare till Railay beach!
Hoppas bara jag inte far det igen...

Na nu blir det dusch och sen middag!

Tyra gillar VERKLIGEN att bada i poolen!




Forsta kvallen. Lagbild!



Vallingen slinker alltid ner...




Vid solnedgangen far Tyra komma ut fran skuggan lite!



Tyra pa beachen!








Varat bungalowresort sett fran stranden!



ha det bra dar hemma nu. vi njuter!


Bye

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅåhhh så härligt!!!



Men vi har också sol, idag iaf hihi ;)

2010-03-21 @ 15:33:51
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh vad kul med uppdatering och bilder! Skönt att allt går bra och att ni har det bra, trots din kräksjuka. Hälsa alla och pussa Tyra från mig! P&k

2010-03-21 @ 16:07:03
Postat av: Anonym

Ni ser ut att ha det superbra. Hälsa alla Kram

2010-03-21 @ 16:53:05
Postat av: Tina

Varför kom inte skickat av med?

2010-03-21 @ 16:55:35
Postat av: Anna

Typiskt att du blev dålig när ni fick Umeå besök och allt...Ser underbart ut? Är det bara du som sitter i solen eller? Hälsa alla! Kram

2010-03-21 @ 17:07:40
Postat av: Jag

vi glomde som bort att det var vinter hemma da vi akte och att vi inte hade nan farg alls!!

sa vi har val suttit i solen typ en at gangen...

fast mamma med skinnhuden korde ju utan solskydd forsta dan!! men aven hon ar lite brand...

2010-03-22 @ 02:46:55
Postat av: ingrid och svante

Solen skiner, kalla nätter underbara dagar på is och snö, men ni ser inte ut att ha speciellt dåligt ni heller. Vi är lite avundsjuka. Ingen baby än...

men, Willy åkte ut ur Lets Dance och Kecke Harlin vann Bodens lokala danstävling. Hoppas kräksjukan ger sig. Hälsa alla och ge Tyra en extra stor kram från farmor och farfar

2010-03-22 @ 08:42:59
Postat av: Lina

Å LORD vad nice! Försöker önska oss till er men det fungerar inge vidare. Men vem vet rätt som det är så kanske vi dyker upp... Sista dagen som ung nu då! Ta tillvara på den imorgon vaknar du skrynklig och gråhårig... Nä rå, moget vin smakar bäst säger Alma och det stämmer ju. GRATTTIS GRATTIS GRATTIS från oss. Hälsa alla! PUSS

2010-03-23 @ 15:39:10
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

lina du vet att det ar april jag fyller va....?

he he. puss

2010-03-24 @ 03:15:38
Postat av: lina

Hahahaha, jag kom på det sedan.... höll på o garva ihjäl mig. Du har alltså en hel månad till att njuta av den ljuva ungdomen. Önskar oss fortfarande till er.. Vilket ställe det nya boendet!!!

2010-03-25 @ 20:23:10
URL: http://liinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0