Bloggnörd

Jag läser ju en del bloggar. Använder dem även ofta och gärna som källa då jag pratar om något... Vetenskapligt...? nä, inte så värst, men ändå.
Detta genomskådar ju Freddan ganska lätt.
Så när jag börjar prata om något och referar till något jag läst så måste alltid han håna mig och fråga om jag läst det på Alex Sculmans blogg....


Ja, ja. Nu är det lite roligt att Katrin Zyomierska och Bingo Rimér i alla fall har fått en pojke.
Och Cecilia Blankens är med barn igen. Sånt tycker jag är kul!



Inte lika roligt är att Tyra håller på att få tand nummer fem. Sover DÅLIGT på nätterna...
Inatt har jag sovit ca 4 timmar, körigt på jobbet och nu ensam natt med henne eftersom Freddan jobbar. Hoppas hoppas hoppas att hon sover ok...

Sävast i morrn på dan sen ska Frida och jag se Sex and the city!!!

Simtävling i Skellefteå med småsimmarna på söndag =)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0