De kom...de åkte... =(

Elvira och Jocke har vart här i helgen!
Elvis hade fortbildning med mina spinninginstruktörer på lördagen, gick kanonbra! Jag blev i alla fall fylld med ny kraft och nya ideer!

Vi har ätit, druckit lite vin, spelat Rummy, surrat, skvallrat, planerat nästa resa (frågan är vart av: Indonesien, Nya Zeeland, Australien, Sydamerika, Sydafrika???), pratat gamla Vietnamminnen och bara haft det skönt!!!


Iår när vi kom hem hade grabbarna satt ihop utemöblerna och det var jättevarmt på altan, det är så jäkla skööönt att sitta å grilla lite!





Fröken darling




Inviger utemöblerna =)




Idag tog vi en prommis och kollade lite får och hönor och drog en våffla var!

Har blivit sena kvällar men Tyra vaknar ju ändå lika tidigt, dessutom har jag jobbat idag.
Så trött är jag nu. Ska kolla Gossip Girl på datorn =)

Bye

Kommentarer
Postat av: Natalie Ehrström

otroligt söt mössa

2010-05-10 @ 14:26:28
Postat av: Jag

visst var den! sitter som en smäck på huvudet! perfekt då de inte åker omkring =)

2010-05-10 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0