Ikväll blåste Tyra...

...en jättestor bubbla med sitt tugummi!
(Ser ni att hn börjar få hockeyfrilla, får ta och sätta upp det ibland)






Jag har haft huvudvärk i 2 veckor nu.
Hade ju en period för ett tag sedan då jag också hade huvudvärk hela tiden, säkert en månad. 
Kollade då upp blodtycket och var till tandläkaren (vilket resulterade i att jag blev 3 000:- fattigare pga hål). Blodtrycket var ok och inget konstigt i käkarna hos tandläkaren.

Vad fan är problemet? Man blir på så jäkla dåligt humör av att gå runt och ha ont i huvudet hela tiden...!


I morrn kör jag, Frida och Jekka 2-timmars önskespinning!!
Deltagarna har önskat 1-2 låtar och så har vi sytt ihop ett pass efter det. Ovanligt att göra pass på musik man inte valt, men roligt att se vad de vill ha för musik på passen. Extra kul då de har önskat låtar man själv haft på passen tidigare!


Nu sover barnet, Freddan tränar handboll och jag får väl ta och se en såpa eller två =)


Bye

Kommentarer
Postat av: JohannA

Jag hade ont i huvudet hela första månaden jag jobbade. Jag behövde glasögon.

2010-10-12 @ 21:10:15
Postat av: Jag

det låter dyrt och otrevligt med brillor. känns som att jag inte ser dåligt alls... kanske får kolla.

2010-10-12 @ 21:49:40
Postat av: Ida

Shit vad stor och lång hon blir för varje gång jag ser!!!



Imponerande bubbla också, waaaaay bättre än jag haha

2010-10-13 @ 13:01:33
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Jag

jag vet!! hon börjar vara värsta stora damen, känns som att hon alltid ska vara bebis ju!!



fast jag tycker allt bara blir roligare och roligare desto äldre hon blir!

2010-10-13 @ 19:41:44
Postat av: Natalie Ehrström

lite tips på vad du kan kolla upp gällande huvudvärken:



* synfel, även små synfel kan ge huvudvärk

* migrän (du kanske utlöser migrän av choklad eller liknande)

* allergi

* spänningar som kommer från nacke eller rygg (testa om lite massage kan hjälpa alternativt vetekudde)

* sovit för lite

* sovit för mycket



ja de var väl allt jag kunde komma på



hoppas det ger mig sig

2010-10-13 @ 23:04:41
Postat av: Jag

tack för tipsen!



det två jag tror mest på är spänningar från nacke och ev synfel (fast det tror jag mindre på).

vet att jag är spänd i övre delen av ryggen och nacken, var ju bara det här med att hitta tid för massage... får ta tag i det!



kram!

2010-10-13 @ 23:09:10
Postat av: Elvira

Vilken stjärna hon är Tyrisen :)



Hoppas att huvudet ger sig snart.

Puss

2010-10-14 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0