Medans mamma jobbar...

...är Tyra och hennes pappa ute och leker!





Mellis ute i höstvädret!




Ca 10 bilder på kameran såg ut såhär... min fråga är: såg Tyra nåt då ni var ute idag?



Rönnbär!




Jag gymmar för lite!
Måste fan skärpa mig, blir på sin höjd ett gympass per vecka just nu.
Tränar i regel mån-fre.

Springer till och från jobbet ca 2 ggr/vecka.
Skitbra tips till er som har lagomt avstånd till jobbet.
Jag har 5,5 km. Tar 30 min, helt perfekt! Då har man tränat en timme den dan och kutat en mil.

Sen lite spinning på det och lite personalträning. Men jag måste gymma minst ett pass till per vecka.
Får inte bli klen!

Blev en liten träningsutvärdering här...men det är ju trots allt det jag jobbar med =)

Jobbet! Har nu jobbat 5 månader. Love it.
Känns som att det blir mer och mer "mitt" för varje dag som går... mitt och min grymma personals då...!

Bye

Kommentarer
Postat av: FRida

ÅH jag älskar ditt inlägg! ÄNTLIGEN ett inlägg om dig och inte Tyra=)

2010-09-30 @ 07:43:16
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: jag

he he. tänkte på dig... =)

2010-09-30 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0