S...U...S...H...I

Gissa vad vi har ätit i helgen....?




Då har Elvira och Jocke vart här en helg!
Massa snack, resplaner, statsbesök, handbollsmatch, vindrickande och sushiskapande....

Här är slutresultatet.
122 bitar!!! Det var HUR gott som helst och inte särskilt svårt att göra!
Jag åt 19 (!) bitar!






Här rullas det!







Den enda bilden då vi satt samlade vid bordet, Elvis blundar och Freddan har ett litet tillgjort leende, men det är en bild i alla fall!




Nu ska vi se vilka som vinner valet!!

Kommentarer
Postat av: Bohman

Wow! Det ser fantastiskt gott ut! Saknar sushi.....

2010-09-20 @ 20:00:13
Postat av: jag

du får äta massor sen... jag lär inte äta på ett tag, mår illa bara jag tänker på det ;)

2010-09-20 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0