Gudmor på besök

Underbar påskhelg!
Soffan kom i torsdags och stannade ända till i morse. Så skönt att få hänga en längre tid!

Vi har firat min födelsedag, slappat, tränat, gått på stan och vart ute på krogen och svängt våra lurviga!


Tyra ÄLSKAR allt med fart i.
Jag sprang runt henne i en skottkärra en av dagarna och hon blev helt vansinnig då jag slutade.
Så Furuvik i sommar med karuseller blir kanon!




Kusin Hilmer gillar också gungan!




Signe och Tyra äter glass på mitt kalas!




Freddan och fingravida Frida!




Erik och Jekka blev lite suddiga!
De övriga på kalaset fastnade inte på bild...





Redo för en natt på stan!




Underbara vackra Soffan!




Kan berätta att jag var oförskämt pigg på söndagen....

Nu ny vecka, nya tag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå, trodde vi kom överens om publiceringsförbud på bilderna! I alla fall, tack igen för i helgen! Saknade att bli väckt av Tyrisen imorse. Puss

2011-04-27 @ 12:55:38
Postat av: Jag

Detvar ju bara för att du var så snygg, kunde inte låta bli...=)



Vi saknar dig med.

Vi var ute och sparkade boll förut och då sa Tyra "Fia?" och tittade frågande på mig =)



Kra,

2011-04-27 @ 17:37:17
Postat av: Mostra Kicki

Vad stor hon blivit "lill" Tyra

Alma har tydligen fått en likadan 3 hjuling som Tyra i påskpresent.Ni måste komma upp och hälsa på oss i sommar när Alma är här! Tusen kramar!

2011-04-27 @ 21:11:05
Postat av: Jag

Jaså, gillar hon den? Tyra tränar på att cykla framåt och inte bakåt...=)



Vi måste absolut komma upp nåt, vill ju även se hur stugbygget går!



Kram

2011-04-27 @ 22:21:32
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott!! Förlåt att jag inte kom ihåg det. Det är ju Marcus du och per inom en vecka. Det blir

Nog furuvik för oss i sommar också !!

2011-04-30 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0