Missförstånd..

Jag vabbar för första gången idag...
Vi var till jourläkare med Tyra igår kväll då hon var uppe i 40,6 i feber och har haft feber och hosta sen i fredags...

Nu äter hon penicillin för öron och hals och även hostmedicin.

 

STOR skillnad!

Hon har hela dagen gått och tjatat att hon ska se "Fifi".
Jag sätter på Fifi men hon blir aldrig riktigt nöjd...
Nu gjorde hon en stor ansträgning och radade upp och sökte igenom alla filmer (som ligger utan fodral) och kom till slut med Teletubbies och sa "Fifi"... =)

Det var ju fel film!! Inte lätt att säga Teletubbies då man är 1,5 år.
Nu är hon lite mer nöjd och sitter och kollar film!

Det är inte lätt att vabba:

1. Nästintill omöjligt att få ner penicillinet och sedan få det att stanna kvar i magen... (hon köjs tills hon kräks upp det. Fast det går bättre för varje gång).
2. Hon totalvägrar äta. Till och med glass dissar hon!
3. Jag börjar känna av halsen. Jag som skulle träna, träna, träna den här veckan =(

Fast vi har stundvis haft det ganska mysigt också och för att inte bli allt för uppstressad svarar jag på lite mail då tillfälle finns...
I morrn är det Freddans tur att vara hemma!


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0