Varning för sjukt ointressant blogginlägg (men jag bloggar i alla fall)!!!



Lillgumman för lääänge sen... (det knäpps så lite nu)


Fick en kommentar av Anna när jag träffade henne i Stockholm om att jag bloggar lite nu... och jag vet att hon brukar läsa min blogg ca en gång i månaden. Ungefär så ofta jag bloggar.
Ska skärpa till mig!
Fick träffa Anna och Lars lilla Maja som är en månad. Så jävla söt!!


Har varit nere i S-holm på jobb två dagar.
Var runt till andra Actic anläggningar och kollade, tränade och hämtade ideér. Var även på ett möte om gruppträning.
Idag har vi haft Öppet Hus på anläggningen med en massa pass och folk som tränat gratis. KUL!!


I morrn var tanken att slappa...
Men då man väl har en ledig dag känner man pressen att städa, storhandla, fixa med pass och träna såklart (fast det är ju bara ett nöje)!

Jag har verkligen inget intressant att skriva om.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Ett inlägg...jag läser faktiskt mer än en gång i mån. Tänk att jag följer din blogg så som du läser andras ;-)

2011-02-21 @ 15:35:58
Postat av: FRida

jag följer

2011-02-24 @ 08:35:32
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0