Rutiner




På ett sätt är det skönt att julhelgerna är över, man får komma in i rutiner igen...
Jag märker att jag även kommer in i rutiner då det gäller träning och det tycker jag är skönt, att veta vilken dag man tränar vad!

Det finns för det mesta saker som kommer i vägen men då allt funkar en vecka är det såhär jag tränar:

Måndag: Gym
Tisdag: Intervaller på löpband ca 30-40 min + gym
Onsdag: Personalträning (cirkelträning med styrka och kondition varvat)
Torsdag: Vila eller ngn form av gruppträningsverksamhet
Fredag: Spinning + gym
Lördag: Långlöpning ngn av dagarna på helgen ca 10-15 km. Detta ska bli längre och längre!
Söndag: Vila


Snart tar jag upp löpningen till och från jobbet någon dag i veckan för att få in lite mer löpning (och för att det är ett smidigt sätt att ta sig till jobbet)!

Då är det bara att ösa!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!



Här sitter jag och surfar efter bloggar om träning i norr/Luleå eftersom jag precis flyttat hit och gärna skulle lära känna lite mer folk :) Och så ser jag att du skriver om Sundsvall dessutom (som är min hemmaort också) och sen känner jag ju igen dig! Veronika... från Granlo och Nolby :)



Stämmer det att det är i Luleå du bor också? Sedan hur länge? Kul att se lite om dig igen :)



Vilken otroligt söt dotter du har! Grattis!



Hälsningar // Annika Hellgren

2011-01-18 @ 17:27:05
URL: http://tremil.blogg.se/
Postat av: Jag

Men så jävla kul Annika!

Jag har addat och skrivit till dig på facebook =)

Jättebra blogg du har!

Kram

2011-01-18 @ 21:49:05
Postat av: kattis

Hej!

Du är grym, fan vad du är duktig med träningen..

Kan inte du hjälpa mig med ett träningsprogram.

Kram kram

2011-01-26 @ 10:21:04
URL: http://sockerthelma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0