Helgen som inte blev som den skulle...



Det hela började med att Tyra i onsdags natt började kräkas. Mycket.
Freddan jobbade. Jag kan berätta att det inte är någon lek att vara ensam med en 1,5 åring som känner för att kräkas lite här och där... torka, torka, torka.

Hur som helst så var hon bättre på torsdagen så vi bestämde att vi ändå skulle rulla ner till Sundsvall på eftermiddagen som planerat...


Hinner i stort sett bara ner till Sundsvall så börjar jag spy....sedan mamma...sedan pappa... Freddan klarade sig undan med feber och illamående.
Solen sken ute och det var några grader varmt och isen bara skrek att vi skulle pimpla på den och grilla parisare.
NOT.


Jag var inte utanför dörren under våra tre dar i Sundsvall.
Jag drack inte ett glas vin.
Vi spelade inte en runda Rummy.
Jag träffade inte EN enda kompis.
Hann knappt umgås med mamma, pappa och Erik...

Igår rullade vi hemåt, halvknäckta.

Just nu är jag dunderförkyld och gör allt i min värld för att hosta upp lungorna =(

TRIST!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars er! Hoppas ni är bättre. Ja det känns som om sjukdomarna bara löser av varandra hela tiden. Kram

2011-03-07 @ 19:45:30
Postat av: Kattis

Usch, här kräktes mion oxå på lördag natt.

Men var freddan på ming palace i lördags?

marcus och jag vågade inte heja, visste inte om det var han..

kram kram, hoppas ni är bättre

2011-03-09 @ 16:19:07
Postat av: Jag

Ja, det var han Kattis!

Han kom från match i Härnösand och var in och hämtade mat till oss alla... just när mamma och jag började bli lite bättre och just innan pappa började spy =(

Kände ni inte igen honom?



Håller med Johanna. Sen Tyra började dagis har vi vart sjuka mest hela tiden... fast det är väl så...

Hoppas det vänder!

2011-03-09 @ 18:57:35
Postat av: Erika

Usch vad trist!! =(

Krya på dig och hoppas att ni får vara friska sen. Kram!

2011-03-09 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0