"Jag har ficka"

Tyra har börjat prata så mycket.
Det kommer nya ord varje dag och man blir så förvånad över allt hon kan säga!
Idag på dagis hade hon sagt "jag har ficka" när fröken Anna satte på henne byxorna.
Inget speciellt sådär men hur kommer hon på att hon ska prata om fickan =)


Idag har jag tränat för första gången på ca 1,5 vecka.
SÅ SKÖNT!
Körde spinningpass och sen gympapass.
Har utbildningen hela helgen så då blir det lugnt men sen till veckan hoppas jag kunna ööösa igen.
Vill springa långt å länge! Å gymma!!





I morrn blir det Mello i Sävast efter utbildning. Stina är ju hemma!
Det finns bara EN låt som är bra... Swingfly-Me and my drum!
Jag tror den skulle ha chans i stora schlager... lite annorlunda och det svänger ju!!

Men astråkiga Saade eller Danny lär ju vinna. Sjukt trista låtar!!


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0