Om en vecka vid den här tiden...

Nu kan vi börja tänka så för om en vecka vid den här tiden är vi på Bali i Indonesien.
Tanken är att stanna på Bali en stund och även åka över till Lombok och Gili öarna.

Ska bli underbart! Längtar huuur mycket som helst!
Jag, Freddan, Tyra, Stina och Björn och lugnet!




Jag längtar nog mest över de slappa rutiner man kommer in i då man är ute och reser...
Vakna, äta frulle, hänga vid stranden, sitta och äta lunch i skuggan i timmar, ta en bärs mitt på dan, softa på rummet då solen blir för mycket, sitta på en restaurang på kvällen och bara insvepa omgivningen...
Sen blir det väl även att jaga Tyra lite den här resan =)


Och då man är lite längre och reser omkring tycker jag så mycket om att fundera vart man ska sen... Läsa lite i Lonely Planet boken om olika alternativ... Planera utflykter (ska ju finnas mycket att se och uppleva på Bali) och dykturer.


Ska bli roligt att se vad Tyra tycker om Indonesien.. Fatta vad hon ska få bada mycket.
Vakna tidigt och ta ett morgondopp istället för att sätta sig i soffan och kolla på Musses Klubbhus!


Jag längtar!!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0