Ett blogginlägg!

 
Min telefon krånglar som fan och jag kan inte blogga därifrån... och det är där jag har alla bilder...
 
 
Vi var på ultraljud igår och fick kolla in hen! Såg bra ut. 
 
Barnmorskan (eller vad de är de som gör ultraljud) sa att det var det vackraste barnet hon sett!
Hon sa även att hjärnan såg väldigt stor ut så hen kommer bli begåvad.
Och det bästa av allt så såg hon att hen hade lång överkropp och långa armar och lite kortare ben, så elitsimmare kunde vi förvänta oss från hen...
 
Sen sa hon även att eftersom hen verkar få så mycket muskler och för att de ska växa bra är det viktigt att mamman äter mycket för hon kommer ändå inte lägga på sig nåt annat än bebis. Helst mycket fika, pizza och snickers. Så då har jag ätit det idag! Perfekt!!
 
 
Jag läser ju en del mammabloggar och den här kvinnan (Malin Wollin) har trots att hon lagt ut bilder på sig själv mörkat fram till vecka 35 att hon är gravid... sist hon var gravid dog den i typ vecka 20 eller nåt så det är väl säkert därför... Men en bild visade att hon såg ut såhär i vecka 31 och inte konstigt att det inte synts...
 
 
Det är fan orättvist... Jag ser ut sådär i vecka 21 + en massa snickershull....
 
Idag har Tyra och jag myst hemma hos Ante och Kia medans Freddan var ner till Sundsvall och tyvärr förlorade en handbollsmatch.
 
I morrn julbord på Medlefors folkhögskola. Trevligt!
 
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att allt såg bra ut! Och, jag tycker du är värd att äta alla Snickers i världen. Kram!

2012-12-09 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0