Det börjar kännas...

Freddan är ju på semester i södra Sverige och jag jobbar! Därför bestämde vi att Tyra skulle få stanna en vecka i Sundsvall med mormor och morfar! Har nu varit utan henne 3 dygn och det är 5 kvar! Tre nätter är det längsta jag varit ifrån henne tidigare! Det är ganska skönt att vara helt själv! Jag gör inte jättemycket, men lyxen att bara ha sig själv att tänka på! Passar på att göra pass som jag ska köra på konvent så slipper jag den stressen! Fast nog känns det lite tomt på kvällarna och särskilt när mamma skickar bilder! Då jag pratar med henne på telefon låter det som att hon ALDRIG vill åka hem... Hon njuter där nere! Badar, äter glass och har en liten betjänt i mamma att köra med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0