Det går snabbare...

Resan ner gick helt ok! Tyra vaknade lite tidigt och vi var sena så hon blev less, men annars gick det bra!

Ingen magsjuka =)

Jag har ju haft lite intervallångest!!
Det pratas så mycket om intervall löpning på jobbet att jag blir stressad över mina absolut icke intervall pass!
Förra vintern sprang jag ett intervallpass/vecka men i vinter har jag inte haft motivationen....

Har mer sprungit långt och lite lugnare. Problemet är att jag inte direkt får nån fart!

Fast igår insåg jag att jag nog ändå blivit lite bättre... Skulle springa en lugn 12 km löpning. Brukar då ligga runt 5.30-5.45/km... Idag luffsade jag på runt 5.05-5.10 och det var ganska bekvämt!

Men intervallerna ska ändå få komma tillbaka! Kanske inte tre intervallpass/vecka som en del kör men i alla fall ett eller två!!

Asfalten tittade fram ibland, underbart!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt! Jag tycker du är skitsnabb!

2012-03-07 @ 15:06:27
URL: http://tremil.blogg.se/
Postat av: eva

Hej

Har du testat backträning, mycket roligare än intervall på plan mark.



Kul att du börjat skriva i bloggen igen.

Kram Eva

2012-03-08 @ 08:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0