Mellan två jobb...

Första dan som arbetslös/mammaledig!
Börjar mitt nya jobb den 1 april. Passar på att ta lite ledigt och samla energi och hänga med Tyra!!

Idag har jag sprungit, klippt mig, lunchat med Annika och varit på Leos lekland med Tyra och Freddan!

Har kommit på att om jag behöver intervaller i min löpning!!
Har svårt att få upp farten! Blir ju HELT slut då jag ökar tempot liiiite. Jag joggar och känner mig stark på 5.00 fart men på 4.30 fart håller jag på att dö!!

Skulle köra 5 st 1000 m intervaller med 1000 m lugnare mellan... Blev 2 st sen körde jag jämnt tempo resten för jag orkade inte!!!

Har nåt att jobba på, det är färdigluffsat i 5.30 tempo (men det är ju så skönt)!!!
Minst 2 löpintervaller/vecka blir det nu.
Ett med 60/60 intervaller och så 1000-meter! Tror man måste tänka på att verkligen sänka farten mellan intervallerna för återhämtning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0