Vill de inte sälja??

Jag blir så jävla irriterad på att man inte kan få hjälp via telefon längre!!

Har idag försökt boka flygresor till Kalifornien i juni. Ringde först Odenresor (hade nån fråga om mellanlandning) eftersom vi bokade Baliresan med dem och var jättenöjda.
Killen berättade mer eller mindre att han inte kunde hjälpa mig om jag inte köpte resan via honom på telefon och det är dyrare. Jaha?!?


Ringde sen Mr Jet (hade åter en fråga om en mellanlandning), bruden kunde inte alls svara på det jag undrade och var inte intresserad att ta reda på svaret heller...

Slutade med att Tyra och jag åkte ner på stan och gick på Ticknet och pratade med EN TREVLIG TJEJ!!! Synd bara att det är ca 1 000:- dyrare per resande att boka via en PERSON!!

Tyra var i alla fall glad. Hon fick pannkakor på stan och fick leka en sväng!


Kommentarer
Postat av: mamma och mormor Maggan

Ja, huvudsaken är att Tyra hade kul. Detta med att resa, skit i det. Det är bättre att ni åker till Sundsvall, eller vad tycker alla ni andra Sundsvallsbor. Annars kan ju Tyra stanna hos oss och få lite havsluft istället för smogen i USA.

Ha det bra. Pussa på Tyra!

2012-03-20 @ 07:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0