Ledig dag!

Igår hanns det med mycket!

Freddan tränade, fika hos övergravida Kia och Ante, jag sprang 17 km i ösregn (trosa och sporttop gick att vrida ur av regnet) och sen middag hos farmor och farfar där även Daniel, Marita och Hilmer var!

Ber om ursäkt för den låååånga meningen ;)

Idag är Tyra risig!
Hosta, ont i halsen och hes. Jag slappar inne med henne och jobbar min fredag på söndag istället...

Hoppas inte jag blir smittad eftersom Lule stadsmara är 8 dagar bort och löpformen börjar kännas bättre igen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad har Tyra på skallen? Hon ser ut som den värsta värsting. Krya på dig , Tyra...Många pussar från Mommo Maggan

2012-05-18 @ 11:15:38
Postat av: Karin

Ska du springa maran ändå alltså?! Jag har inte alls tränat så mycket som jag tänkt pga resor, jobb och sjukdom men laddar ändå för Stockholm maraton den 2 juni! 17 km Stockholms C - Skärholmen kändes som en lätt tur igår så det kanske går ändå. Heja (både dig och mig)!

2012-05-18 @ 13:32:53
Postat av: Jag

Det är farmors basker hon satte på sig mamma!



Ska "bara" springa halvmaran Karin, men är väldigt sugen på helmaran!

2012-05-19 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0