Candy crush och löpning


Jag brukar inte bli beroende av dataspel och spel på telefonen... Men, nu är jag helt fast i nå jävla "candy crush" som jag läste om på min lillkusins blogg... Så fort jag får en minut eller två över så spelar jag...

Vecka 18 och lillen gör kullerbyttor i magen mest hela dagarna.

Är frustrerad över hur tungt det går att träna. Lyssna på det här... Sprang 8 km (som i vanliga fall inte ens är en kortrunda för mig, det är för kort) igår. Jag slet som ett djur och snittade 6.07!!!! Det är ju nästan så man går ikapp mig... Helt slut då jag kom hem!!

Funderar på om det är mitt låga blodvärde som gör att jag har svårt att syresätta mig... Det blir inge mer Runkeeper på för det känns nästan meningslöst att springa... Kändes lite bättre på spinning idag i alla fall...

Nu Project Runway Sverige innan sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0