Husägare

 
Jag är imponerad över "bloggarna", dom som bloggar på riktigt. Fatta att uppdatera bloggen med nåt vettigt flera gånger/dag, jag får ju inte ens till ett inlägg/dag!
Dom måste leva väldigt spännande liv för att ha nåt att skriva om hela tiden...
 
Här rullar det på!
 
Vi har blivit HUSÄGARE!! Bara besiktning av huset går bra så...
 
Bensbyn flyttar vi till i mitten av mars. Enplansvilla på 117 m2 med typ ingenting att fixa. Kanske tapetsera på sin höjd, och köpa lite nya möbler då... Jag är faktiskt jävligt laddad!! Freddan har ju varit mer sugen på hus, jag är mest sugen på att resa... ;)
 
Men det kanske är bullen i ugnen som gör att jag vill bygga bo =) Jag tycker det känns skitbra, Freddan är stressad över det stora köpet. 1,7 miljoner drygt gick det lös på! Men då blir vi ju dessutom granne med min första (å Jessica med då) Lulevän Frida!!
 
Igår jobb 07-20 så lite seg men nu ska jag pallra mig iväg!
 
Bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0