Nå skit i kroppen...

 
 
Somnade (däckade) runt 17.30 igår kväll och vaknade sedan till vid 20.30. Kände mig jävligt risig med halsont, huvudvärk och blåsor i mun... somnade om efter att jag svept ett glas troccadero och ätit några mackor =)
Sov sedan till klockan ringde i morse!
 
Känt mig ok idag, kanske för att jag hållt tempot uppe. Två vattengympapass och en simskola! Kul att få komma in i simhallen ibland, saknar simskolan. I morrn ska jag hjälpa till med simskola hela förmiddagen på ett annat bad!
 
Nu är det bara att ta tag i väskan från helgen innan jag blir för trött och måste sova... konstig graviditet det här, allt går ut på att få sova...
 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0