Testing testing!

Tänkte att jag kanske skulle testa att blogga igen... det är ju det här med att ladda upp bilder som jag tycker är jobbigt. Och den där jävla appen för att blogga funkar ju apa...
 
Men!
 
På tjocken är jag som de flesta vet. Vecka 15 idag.
 
Mår väl egentligen väldigt bra förutom att jag är så HYSTERISKT trött fortfarande... det går ju aldrig över! Veckorna känns långa och inget kul hägrar framåt (som en resa eller så)... Förutom att jag håller på att längta ihjäl mig till nästa helg då vi ska till Stockholm och hälsa på Stina och Björn, och även hinna träffa mina päron! Att en Stockholmshelg kan kännas såååå spännande!!! Bara slappa, gå på stan, äta gott och njuta =)
 
Apropå resa så är ju min plan att nu försöka spara ihop så att vi kan vara borta ett bra tag (kanske Florida 1 mån och Brasilien 1 mån) då den andra ungen kommit! Kanske då den är 6 månader eller så.. hyra hus och sitta på en veranada och sippa drink, inte helt fel va?? Ska bara få med mannen helt på detta!!
 
Känner mig ofta ungefär såhär på jobbet...
 
Nu möte.
 
Bye

Kommentarer
Postat av: eva

hej Kul att du äntligen skriver igen, har saknat det. o dig.
Lycka till med bäbban och hela faderuttan

2012-11-01 @ 10:01:05
Postat av: Erika

Men grattis! Vad spännande och kul med ett syskon. =) Hoppas den värsta tröttheten går över snart. Kram!

2012-11-01 @ 12:12:04
Postat av: Angelica

Grattis vad kul med en liten till!! Kul att få läsa din blogg igen oxå:) Själv är jag beräknad till den 15 nov:) Sköt om dig kram kram

2012-11-01 @ 13:23:50
Postat av: Jag

Känns bra att "vara tillbaka". I och med graviditet har man ju dessutom nå mer konkret att skriva om...

Snart dags då Agge!! Spännande! Molly är typ 3,5 va?

2012-11-01 @ 19:16:09
Postat av: Bohman

Kul att du bloggar igen. Mysigt att få läsa och se hur ni har det när ni bor så långt borta. Saknar er!!

2012-11-01 @ 19:55:38
Postat av: Angelica

Japp, 3,5 och sådär härligt trotsig:)

2012-11-01 @ 22:07:57
Postat av: Stina

Längtar tills ni kommer hit :) puss!!

2012-11-01 @ 22:56:03
Postat av: Jag

Saknar er med Bohman! Vi får ses där runt jul...!

Jag känner igen allt som har med 3 årstrots att göra Agge... det är inte nådigt!

Å vi längtar till S-holm Stina!!! Ska bli så mysigt!

2012-11-02 @ 09:47:45
Postat av: Nat

oj va roligt
stort grattis till graviditeten

men du... bracilien måste jag starkt avråda från att åka till, haha vilket cp-igt land. Är man frisk så visst fine, men blir man sjuk finns ingen hjälp. Jag höll ju på att dö där nästan av undernäring när jag lyckades få två parasiter. FAnns noll hjälp att få, på stort bättre sjukhus hade de problem med gulsot så jag kunde inte få sprutor, etc etc. Nä fy vilken plåga det landet var. Var sjuk i ett halvår efter den resan..

skulle nog fundera både en och två gånger innan jag åkte dit med en spädgris.

Vi åkte ju till Hawaii när E var 5 månader vilket jag varmt kan rekommendera. Finns allt och det är lagom temp och så jäkla fint och en massa att göra

/Natalie

2012-11-02 @ 14:06:54
Postat av: Jag

Tack så mycket!

Låter ju inte skitbra att åka till Brasilien då om det skulle hända något med den lilla eller Tyra... tack för infon!

Vi har varit lite inne på Hawaii men det i komination med Florida blir ju som ganska dyrt... vi får luska vidare!

Kram

2012-11-03 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0