De här jävla tomtarna...




Jag älskar ju julen men det här förbannade pyntandet med tomtar...?!?
De stör mig.

Freddan vill helst ha en hel arme med tomtar och han spelar ut mig med kortet som stavas barnen. Han säger till Tyra att vi måste ha tomtar och då blir det ju ett jäkla tjat från henne...

Stjärnor och ljus gillar jag, men tomtar och luciatåg går bort!!!
Han pratade till och med om gardiner med tomtar på men jag gjorde klart för honom att sätter han upp det så åker de ner lika fort!! 

Kolla vilken ful varelse...


Lika hemsk...


Det är inte Tyras huvud i fönstret bredvid tåget det är en frisyrdocka... ;)


God jul!






Kommentarer
Postat av: Mormor Maggan

Håller med dig om tomtar. Varför tror du Tyra fått den långa smala tomten av oss, för han var så j...la ful! Då blev vi fri den.
Puss

2013-12-07 @ 00:34:01
Postat av: Erika

Haha,ja det finns en del gräsliga tomteskapelser!:-)
Fast den där långa smala var ju hur uppkäftig som helst :-)

2013-12-07 @ 10:21:20
URL: http://erikanorberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Luciatåget har du fått av mig en gång i tiden...

2013-12-09 @ 21:11:55
Postat av: Sofia

... närå. Skoja! Kul att det händer lite i bloggen!

2013-12-09 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0