Helvetesdag


Vaknade upp i morse med migränen från helvetet, jävlar så dåligt jag mådde!
Freddan jobbade dygn såklart...

Pallrade mig upp för att ta hand om de två barnen som såklart kräver sitt. Spydde för jag mådde så illa och satt sen och lipade när jag gav Sally gröt..

Ringde Freddan typ 10 ggr men han hade telefonen på laddning och hörde den inte... Tyra var så duktig och hjälpte med att passa Sally det hon kunde.

Till slut fick jag tag på Freddan och han kom hem några timmar tills Ingrid och Svante kom och hämtade tjejerna. Tack snälla ni!!

Har sovit och vilat hela dan och vilken befrielse när huvudvärken sakta men säkert försvinner...

Bättre dag i morrn hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0