Stina kan hon!


I fredags fick Tyra ett paket på posten. Stina (och Björn?) hade gjort ett jättefint Bali album till Tyra! Tur att faster är pysslig då mamma och pappa inte är det...

Helgen har vart lugn! Igår låg jag däckad i hysterisk trötthet och huvudvärk hela dan. Freddan och Tyra var på gympa och sen på Signes kalas!

Idag har Freddan vart på handboll hela dan. Ante, Kia och Oscar var här på fika och sedan har Tyra åkt skidor... Hon börjar bli riktigt duktig!

Nu leker hon med Emma och ALLA hennes leksaker... Eller just nu tar de lite bokpaus som ni ser på bilden 😃!




Kommentarer
Postat av: Lina

Måste du ha albumet på diskhon!!? Blir lite nervo. Det verkar vara ett jättefint album ju :P.

När kommer ni hem?

Puss

2013-02-03 @ 20:53:14
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Jag

jag höll ju i det!!!

tror inte vi kommer hem nå före födsel...eller vi har inte planerat det... kanske påsk iofs nu när jag tänker på det....

kom hit ni!!!

puss

2013-02-03 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0