Det är ingen lek!!



Inte mer än två barn!!
Freddan jobbar och jag och tjejerna har ju bara varit hemma... Men jag är helt slut!!

Tyra har varit på sjukt trotsigt humör hela dan. Nej och nej till allt och mängder av tårar. Sally är ju som väldigt grinig då hon är vaken just nu.
Vid middagstid var det kaos när Tyra var på ett helvetes humör och bråkade med Emma som var här och lekte, pannkakor stektes med en gallskrikande Sally på armen... Fick 10 min i solen på altanen med min egenlagade rödbetssallad =)

Nu sover Tyra sen en timme och Sally är nära, nära. Hon ligger i egen säng och har fått tutten istoppad en 711 gånger men nu sover hon snart hoppas jag...

De är ju helt underbara ändå! Lite lättare då man är båda hemma bara... Det är som att Tyra testar mig lite mer då jag är själv.

I morrn myser vi HELA familjen och jag ska åka och träna helt själv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0