Ångesten kommer krypande...

Jag i helgen....



Imorrn tar jag då flyget till Östersund för att vara en del i Njrunda SS lagkappslag på Norrländska Mästerskapen... Vad har jag gett mig in på.....?
Det är ju trots allt 8 år sedan jag slutade, har jag glömt det!?

Hon ringde dessutom idag, det är helt sjukt!
Hon har lånat en hajdräkt åt mig!!!! Ha ha ha ha ha!!! Skulle vilja ha en säldräkt! Säljer de såna?



Sa till henne att det ska diskuteras om jag sätter på mig en baddräkt för flera tusen...
Folk kan ju tro att man är en gamlmelkärring som satsar.... Skulle vara pinsamt! Jag tror jag föredrar en baddräkt utan ben, som på den gamla goda tiden... Men hon påstår att ingen simmar i såna längre. Tänkte skapa en ny trend, nu kommer 90-talet tillbaka. Och går det dåligt kan jag ju alltid skylla på baddräkten!

Har i alla fall hämtat inspiration från VM-simningarna på TV idag, tänkte kopiera Laure Manadou så går det säkert bra....!

En bra sak med helgen är...... hotellfrukost!!! Finns det nå bättre? Vi bor på hotell och äter alla måltiderna där och det är ju bra eftersom jag tycker om att äta!



Idag skulle jag läsa in mig lite på "Hälsoprofilbedömningar" som jag ska göra på Korpen. Gick utbildningen för flera år sedan då jag läste på Lillsved och tänkte att jag skulle friska upp minnet. Har gått igenom ALLA kartonger i vårt förråd, tog huuuur lång tid som helst. Hittade den inte! Blir tokig! Jag är ju så duktig på att spara mina viktiga saker. Saknar vissa andra pärmar med, känns som att en katong är borta! Det suger!

Ha en trevlig helg alla så hörs vi till veckan!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!! Vad kuul att du har börjat simma igen. Hoppas att det går bra i helgen. Många Kramar Angelica

2007-03-28 @ 18:36:24
Postat av: Elvis

Du kommer att va grym i helgen... du e ju alltid STARKAST! Framförallt om du även får på dig en slimmad hajdräkt =) Tråkigt att inte kunna va där och peppa dig, du får lite här istället; PEPP, Pepp, pepp!!!

Njut av helgen å LYCKA TILL!!

Puss å kram

2007-03-29 @ 11:17:51
Postat av: sofia

tja...hoppas det gick bra i helgen och att du inte drunknat!
synd att du inte kan komma hem till påsk.. men nu verkar det som att vi inte ska gå ut utan bara vara hemma hos Cattis!
gör praktik på dagbladet nu kul, men lite lite att göra!!
puss

2007-03-29 @ 16:41:46
Postat av: Anonym

Tjohoooooooooooooooooooooooooo. vad duktig du var i helgen :D

2007-04-01 @ 13:54:46
URL: http://mathildaastrom.blogg.se
Postat av: Bohman

Hoho!

Var blev du av?? Det var länge sedan du skrev!
Nu när man har fått följa ditt liv ett tag måste du ju fortsätta. Hoppas du har det bra i alla fall!

God jul / Bohman

2007-04-09 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0