?ngest och d?ligt samvete...

?ngest och d?ligt samvete...

Såhär känner jag mig, galen.....
Jag har värsta tokångesten....

Jag BORDE åka å simma.... Så jag inte drunknar på NM.
Jag BORDE skriva på uppsatsen.... Så jag blir klar nån gång!!! Och bättre att göra det nu, INNAN jag börjar jobba heltid....
Men jag orkar inte!

Det är skidskytte på TV hela dan, det underlättar ju inte för allt annat man borde göra...

Jag har i alla fall städat och tvättat! Det är bra....
Och jag ska sticka ut och springa, inte för att det gör att jag simmar fortare, men då slipper jag åka buss till stan...

Jag jobbade igår, första gången som personlig assistent. Det gick bra!
Ska börja gå på schema nu, det är ju bara ett extrajobb, men alltid nåt.

Hade även två vattengympapass på ett äldreboende igår! Tuffa damer! 
Saknat det lite kände jag, så det var kul! Hade inge headset dock så jag gapade och gastade i två timmar och var helt färdig då jag kom hem!

Mullvaden har börjat. Tokbra program!!
Missa inte det på onsdagar klockan 20.00.

Nu ska jag kolla skidskytte!

Ha det! 

Kommentarer
Postat av: hp

hellooo jag provjobbar på Lee-Store i 1891.. Men jag kommer bergis inte att få det, efetrsom jag bara kan jobba på helgerna!

2007-03-08 @ 17:50:23
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0