Lost, Lost, Lost å så lite Greys....

image34

Idag har jag sooooooftat!

Jag har kollat på 5 avsnitt av Lost och än så länge (klockan är bara halv åtta) 2 avsnitt av Greys Anatomy. Jag vilar mig i form för resten av veckans jobb.... Jag har dock även deklarerat och varit ute och joggat. Observera joggat för det gick verkligen inte fort. Nu har träningen legat nere för länge, nu startar hårdkörningen! Beach 2007!



Igår firade vi Valborg hos Freddans föräldrar. Årets första grillning! Vi tittade även på filmen från Egypten, och längtade tillbaka lite...


När vi var på stan med Elvira och Jocke i lördags skulle vi gå och fika. Vi var alltså fyra stycken, de beställde en HEL tårta! För att fira att jag fyllt år. Tjejen i kassan frågade lite förvånat "ska ni äta den här?". Hon tyckte nog (och jag förstår henne) det var aningen skumt att fyra stycken skulle klämma en hel tårta! Men god var den, inte en smula lämnade vi..... Jocke offrade sig på sista biten!








I morrn jobb på två ställen så nu måste jag njuta av sista tiden av den här kvällen! Min första hälsoprofilbedömning väntar även i morrn, så lite nervös är jag....!


Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0