Anna jävla Skipper... (pucko)



Jag brukar verkligen undvika "Du är vad du äter".
Visst hon är väldigt kunnig, Anna Skipper.
Men hur dum får man vara???
"Okej överviktiga onyttiga männsika, du hatar surkål och du hatar bönor. Men nu ska du bara äta surkål och bönor resten av ditt liv. Sen ska du gå från ingen träning alls till 17 pass/vecka".
Sen kommer du må jättebra!

Pucko!
Hur länge tror hon de orkar. Att äta saker de köjls då de tar i munnen.
Sätt ribban så att de orkar fortsätta långsiktigt!
Pucko!


Elvira och Jocke har vart här.
Vi har skvallrat, lagat mat och myst.
Jockes kantarellsås med massa grädde var gudomlig och jag skulle verkligen kunna äta den som soppa
(det du Skipper....).



Sen har vi firat Halloween med att dricka glögg och äta lussebullar och pepparkaka (juuuulen är hääääär....)
(det du Skipper).

 

Nu har de åkt hem till Umeå!
Jag får ta tag i mitt liv och jobba lite med Plattformen, kanske blir lite roligare efter två glas vin
(det du Skipper).

Här kommer lite bilder från våran trevliga S-holms resa förra helgen med jobbet!
(Där Eva frågade vad jag skulle ha på mig då jag redan gjort mig i ordning och då jag såg Magnus Uggla).

 

   

1. Jag och Maria
2. Martin och kusin Lina

3. Annelie och Ingrid på mässan
4. Annelie och Eva på "Golden Hits"
5. Eva och en glaaad Verran


Trevlig lördag kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Anna Skipper ger mig rysningar...huuu...

2007-11-03 @ 20:30:37
URL: http://www.erikabergman.blogspot.com
Postat av: Stina

Gud vad gott det såg ut med lussebullar, nu måste jag nog gå och handla :) Ikväll kommer Fredde förbi här efter hans match så det ska bli roligt att träffa honom. Ska bjuda honom på "Grekisk pytt", första gången jag ska laga det men det blir säkert bra!! Vi kommer hem den 20 december så jag tycker absolut att du kan stanna kvar någon dag så vi hinner ses, vi kan ju ha uppesittarkväll och göra "julgodis" eller något sådant :P Kram

2007-11-04 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0