Dagens diss....




....är sura kärringar (och kanske gubbar om de gör samma sak)!
Jag blir tokig, nej helt vansinnig på alla kärringar som tror att de kan göra vad de vill för att de är över 70!
När jag skulle kliva på bussen idag var det en tant som arbågar sig fram förbi alla i kön!
Ungdomar och mammor med barn flög åt alla håll för att kärringen skulle på.
Varför ska hon gå före? För att hon är gammal eller!!!!


Om en tant står bredvid mig snällt och väntar så tar jag gärna ett steg bak så hon kan kliva på före.
Jag kan visa respekt, så länge de inte kräver att de ska gå före.

Jag blir så tokig på sånt att jag bara vill skrika!!!!!!

Nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Erik

Håller med dig, jag var med om en tokig tant i Ekskilstuna som var ute och gick med rullatorn på cykelvägen, inte på gångvägen där hon ska gå utan hon knatade på där och när jag kommer med cykeln i ganska hög fart mot henne för att jag hade bråttom hem så tar han upp sin krycka ur rullatorn och börjar vifta mot mig så jag fick styra rätt ut på gatan för att inte bli träffad också skrek hon att jag inte fick köra där blablabla.... Dom finns över allt inte bara i norrbotten ;P
/Erik

2007-11-13 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0